Mamma och pappa.

Som jag hintade om i förra inlägget så kan jag bara hälsa att Olivia nu kan säga både Mamma och pappa! Sedan mitten på förra veckan så har det kommit klockrena "mamma" från henne. Främst när hon är ledsen eller när hon vaknat från tuppluren sin.  "Maaaaammaaaaaa" hör man (oftast från sovrummet när hon sovit middag)
Pappa började hon med bara igår. Så himla härligt att hon faktiskt fattar att det är mamma och pappa! 
Hon kan nu en hel del och jag väntar mig att hon kommer gå inom kort då hon flyger fram, hit och dit och upp och ner heeeela tiden. Olivia är ett barn med oändligt mycket energi och sitter sällan stilla. Hon klättrar snart upp i soffan också vilket kan medföra problem vid oövervakade ögonblick. Men det tar vi då.

Nu ska vi ut och få i oss lite frisk luft. Känner mig så himla instängd  är jag bor i den här lägenheten. Måste hitta ett nytt boende. Så fort som möjligt.

Hon som börjar bli stor. Min lilla stjärna.











Kom ihåg mig?
En blogg om livet som mamma till min ljuvliga Olivia född i Juli 2015 uppblandat med tips på kläder, inredning och lite annat taget från mina egna erfarenheter som mamma. Gemensamma nämnaren för alla kategorier? Barn. Välkomna!